Звіт директора школи за 2015/2016 навчальний рік

Чугуївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені І.Ю. Рєпіна Чугуївської міської ради Харківської області у 2015/2016 навчальному році забезпечувала реалізацію основних завдань державної політики в системі освіти. Робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання задач, визначених Конституцією України та чинними законодавствами України, у тому числі Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про засади державної мовної політики», власним статутом, всі дії були направлені на реалізацію Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, впровадження нового Державного стандарту початкової освіти, Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Концепції профільної освіти та іншими документами Міністерства освіти і науки України, Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні», Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, на виконання регіональної програми розвитку освіти.

Протягом навчального року втілювалася науково-методична тема «Побудова якісно орієнтованого, конкурентоспроможного освітнього середовища через зростання професійного рівня педагогів в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти».

Враховуючи науково-методичну тему, задачі на 2015/2016 навчальний рік школа забезпечувала доступ до якісної освіти дітей та підлітків, створювала умови для особистісного розвитку учасників навчально-виховного процесу, для реалізації інтелектуального потенціалу педагогічних працівників та обдарованої молоді, модернізації змісту, методів, форм навчання і виховання, вдосконалення системи контролю та оцінювання.

У Чугуївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 імені І.Ю. Рєпіна навчається 760 учнів, з них 347 учнів 1-4 класів, 5-9 класів - 354 учнів, 10-11 класів – 59 учнів. Випускників 9 класів - 55 учнів. Випускників 11 класів - 23 учня. Навчання ведеться двома мовами: українською (9 класів) та російською (19 класів).

Для реалізації особистісно – орієнтованого навчального процесу у школі введено профільне навчання. Згідно з бажанням учнів та їх батьків, можливостей кадрового забезпечення та оснащення навчальних кабинетів були визначені профілі.

Навчально-виховний процес здійснюється за такими профілями: 10-А клас – біолого-хімічний профіль з російською мовою навчання (23), 10-Б клас – профіль української філології з українською мовою навчання (20), 11 клас – профіль української філології з українською мовою навчання (25), класи з поглибленим вивченням предметів: української мови 8-А (28 учнів), географії - 9-А (32 учня), фізики – 9-Б (31 учень).

Аналіз навчальних досягнень показав, що у 2015/2016 році профільний клас показав недостатньо високий результат навчання з профільних предметів. Так у 10-А класі з хімії середній бал по класу - 6 балів, якість знань 40%. З біології середнй бал вище – 7,3, а якість знань – 60%. У 10-Б класу профільний предмет українська мова. Результати навчальних досягнень значно кращі. Середній бал – 8, якість знань – 93,8%. 11 клас також навчався за профілем українська філологія. Середній бал – 6,6, якість знань – 57%.

Ми бачимо, що учні які навчаються у профільному класі, показують кращі результати навчальних досягнень, тому що збільшена кількість годин на вивчення цих предметів. Але відзначається слабкий рівень підготовки учнів які прийшли навчатися до профільного класу.

До послуг учнів 25 навчальних кабінетів, 2 комп’ютерних класи (20 ПК), 2 спортивні зали, 1 гімнастичний, 1 баскетбольний та 1 легкоатлетичний майданчики, 1майстерня, 1 їдальня. Бібліотечний фонд налічує – 37153 примірники художньої та навчальної літератури. В школі працює 11 гуртків: “ Юні натуралісти”, “ Історичні краєзнавці”, “ Літературний гурток”, “ Художня гімнастика”, “ Пішохідний туризм”, “ Спортивний туризм”, “ Паперопластика”, “ Художня вишивка”, “ Рукоділля”, “ Спортивні танці”. Працюють секції дитячо-юнацької спортивної школи, ЦТК та БДЮТ.

Під постійним контролем протягом усього навчального року знаходилося питання охоплення дітей шкільного віку навчанням. Проводилися щоденний облік відсутніх, виявлення причин відсутності. Найголовнішими причинами відсутності на уроках були такі: хвороба, відсутність за проханням батьків.

З учнями, що допускали невідвідування школи без поважних причин, велась постійна робота (бесіди з батьками та учнями, засідання шкільного парламенту і педради з даного питання, співпраця з відділом освіти, службами виконкому, кримінальною міліцією). До цієї роботи залучені класні керівники, громадський інспектор, заступник з виховної роботи та навчально-виховної роботи, практичний психолог та соціальний педагог.

Виконання ст. 10 Конституції України.

Реалізовані практичні заходи щодо впроваджен­ня у школі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Навчально-виховний процес здійснюється двома мовами: російською та українською мовою. Протягом року проводилась роз’яснювальна робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Документація в школі ведеться українською мовою. У кожному класі оформлені куточки державної символіки. Учні школи брали участь у конкурсах ораторського мистецтва, у конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, Міжнародному мовно – літературному конкурсі ім.Т.Шевченка, олімпіаді з української мови та літератури.

Гарячим безкоштовним харчуванням на 45,6% (347учнів) забезпечено учнів початкових класів та дітей пільгових категорій (11 сиріт і позбавлених батьківського піклування; учні, потерпілі унаслідок аварії на ЧАЕС (7 учні); малозабезпечені (8 учнів), дітей із сімей вимушених переселенців з зони АТО - 6). За рахунок батьківських коштів харчується 401 учня, 54.4%.

Педагогічний колектив нараховує 49 педагогічних працівника. З них 1 завідувач бібліотекаю, 1 психолог та 1 соціальний педагог та адміністрація (1 директор та 2 заступника). Вищу освіту мають 49 працівників. Серед вчителів вищу кваліфікаційну категорію мають 8 вчителів, І кваліфікаційну категорію – 26, ІІкваліфікаційну категорію – 6, також 9 спеціалістів.

Із загальної кількості педагогічних працівників мають звання: учитель-методист - 3, старший учитель -1. Державні нагороди та відзнаки мають 12, з них ”Відмінник освіти” – 4 вчителя. Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» та звання «Соросовський вчитель» має 1 учитель. Також 7 вчителів мають почесну грамоту МОН України.

Таким чином, у школі створені всі необхідні умови для реалізації головного завдання – забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості та суспільства.

Аналіз господарської діяльності

За допомогою вчителів, техпрацівників та батьків відремонтовано 28 класних кімнат та кабінетів:

- перетерто та проведено ґрунтовку та поклейку стелі і стін – 217 м²

- пофарбовано вікон –132,3 м², дверей – 93,6 м², батарей і труб – 82,5 м²

- проведено штукатурку (частково) та побілку, загальною площею 763 м²

- пофарбовано 83,9 м² панелей і т.д. , пофарбовано 1271 м² підлоги.

Для зміцнення матеріально-технічної бази:

- проведено заміну дверей 1 шт на суму 7500 грн (7-А кл.);

- закуплено шкільні дошки 3 шт. на суму 10355 грн (5-В, 6-Б, 4-Б);

- змонтовано 98 кв.м підвісної стелі в коридорі І поверху початкової школи на суму 17000 грн.

- замінено на нову плитку підлогу в коридорі та в туалеті приміщення шестирічок 56 кв.м. на суму 19600 грн.

- замінено на нові спинки та сидіння 150 учнівського стільця та 76 кришок учнівських столів на суму 14700 грн.

- покрито лінолеумом 188 кв.м підлоги на суму 26300 грн.

- забетоновано 9,3 кв.м підлоги в підвалі головного приміщення школи та поштукатурено 143 кв.м стін на суму 1350 грн.

Кількість витрачених коштів на підготовку закладу 136512 грн.

в тому числі:

спонсорських _______ 1992 грн.___________

батьківських _______134520 грн_______

Ремонтні роботи в школі продовжуться.

Кiлькiсть переглядiв: 1167

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.